O gotowaniu, życiu i Montignacu
Blog > Komentarze do wpisu

Ciecierzyca po bretonsku

Wlasnie kochany blox skasowal mi dlugi wpis o tym, jak to fajnie jest mieszkac na swoim, gotowac samodzielnie i dlaczego potrawy z ciecierzyca zawsze mnie denerwowaly.

Wiec teraz juz krotko - przedstawiam smaczna, pozywna i mm ciecierzyce po bretonsku.

Zdjecie niestety komorka, bo aparat ciagle czeka na przewiezienie. W tle lapki mojego Konkubenta. :)) A brak polskich znakow to wina nowego komputera.

Ciecierzyca po bretonsku

Ciecierzyca po bretonsku (danie tluszczowe)

Skladniki:

  • 200g ciecierzycy
  • puszka pomidorow
  • 300g kielbasy
  • przyprawy: sol, pieprz, majeranek, papryka slodka
  • listek laurowy i kilka ziaren pieprzu

Ciecierzyce zalewamy woda i zostawiamy na 12 godzin. Kiedy napecznieje, nalewamy swiezej wody i gotujemy przez ok. 40 minut, az bedzie miekka. Kielbase kroimy w drobna kostke i smazymy na patelni bez tluszczu (powinien sie wytopic z miesa). Do garnka wrzucamy pomidory, podlewamy odrobine woda i dorzucamy listek laurowy i kilka ziaren pieprzu. Gotujemy chwilke, po czym dodajemy ugotowana ciecierzyce i kielbase. Doprawiamy do smaku. Zostawiamy na ogniu jeszcze przez ok. 15 minut, zeby wszystkie skadniki sie przegryzly. Smacznego!

niedziela, 15 sierpnia 2010, cynamonwkuchni

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
mathildaa
2010/08/28 12:15:02
No. Całkiem w porządku. Bez kiełbachy zrobię, hihi. Jakiś czas temu robiłam fajne curry z ciecierzycą: o takie i wyszło obłędnie.

A w ogóle, to witam wśród żywych ;) Miło, że wróciłaś. Mnie też się udało wreszcie!
-
cynamonwkuchni
2010/09/03 19:17:06
Robię barrrdzo podobne curry, pychota! Też miło Cię tu widzieć.;)
-
Gość: Karolina RUBP, Łódź, *.home.aster.pl
2010/09/11 16:39:02
INDEKS GLIKEMICZNY. IG to błędy. IŻ to biologiczne REALIA !!
BH.508.
Zobacz też: MONTIGNAC w TVN.

Wpisz sobie w Google ____: myspace.com/441640023/blog

1. _ADRES_: www.myspace.com/441640023/blog

2. _ADRES_: www.myspace.com/441640023/blog?page=2

3. _ADRES_: www.ja.i.wcztery.lapy.pl/tag/NISKIE%20w%C4%99glowodany

-
2010/10/23 12:03:08
super, ale co dalej?? juz nie bedzie wpisow?
-
cynamonwkuchni
2010/10/23 13:11:45
Malinko, będzie będzie, tylko nie mogłam z aparatu wyciągnąć zdjęć. :( Dziś na pewno coś dodam. :)
-
usmiecham-sie
2010/12/06 09:09:29
Ja tylko bez kiełbasek, bo w wersji wege, ale myślę, jakby je zastąpić pieczarkami na przykład? :)
Durszlak.pl